wtorek, 26 listopada 2013

Pazurki: fluffy nails

Są rzeczy, którym po prostu nie mogę się oprzeć :D



Nail Effect Powder, 0,6 g, Wibo, cena 5,19 zł

ocena:
przyznaję, że w sklepie trochę oszalałam :D pomyślałam, że 5 złotych to nie majątek i kupiłam pudełko kłaczków. Byłam mile zaskoczona, kiedy w domu odkręciłam słoiczek - pomyślałam, że sitko ułatwi nałożenie meszku na paznokcie. I to był mój błąd! Kłaczki były wszędzie, tylko nie na paznokciach. Okazało się też, że lakier musi być NAPRAWDĘ mokry, żeby kłaczki przywierały, więc najlepszym sposobem jest ozdabianie paznokci pojedynczo (ja tak bardzo się tym zmęczyłam, że poprzestałam na kciuku ;P), a zamiast otrzepania lepiej przyklepać puszek (tak na wszelki wypadek). Efekt natomiast jest w miarę zadowalający, a meszek przeszedł wstępne crush testy (np zmywanie) całkiem pomyślnie. Ogólnie polecam cierpliwym, ponieważ wykonanie ładnych paznokci jest dość żmudne, a ładny efekt utrzymuje się ok jednego dnia :)

6 komentarzy:

  1. bardzo fajnie tu u Ciebie :)
    + w wolnej chwili zapraszam do siebie :)
    http://free-to-be-myself-forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny odcień tego lakieru. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. http://itsdosiababy.blogspot.com/ Na moim blogu giveaway do wygrania 50$ i 30$ na zakupy w sklepie Oasap. Serdecznie Zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. super wygląda:)Kochana zapraszam Cie na GIVEAWAY:)!!!!!
    http://mesmerize87.blogspot.com/2013/11/giveaway-cupon-code-to-share-30-off.html

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3