piątek, 18 kwietnia 2014

Książka: Bezpieczny dom, Nicci French

Prawda nie zawsze wygląda tak, jakbyś sobie tego życzył...

Doktor Samantha Laschen, wraz z córeczką, właśnie przeprowadziła się do spokojnego miasteczka Stamford. Niestety w tym samym czasie, senną prowincją wstrząsa okrutna zbrodnia: na oczach nastoletniej Fiony, zostają zamordowani jej rodzice. Życie młodziutkiej dziewczyny jest od tej pory zagrożone, a wg policji, dom Samanthy, specjalistki w leczeniu zaburzeń pourazowych, będzie dla Fiony bezpieczną przystanią. Delikatna, skrzywdzona nastolatka szybko staje się częścią życia Samanthy, drugą córką i przyjaciółką jej własnego dziecka. Jednak powoli coś zaczyna się psuć, coś przestaje pasować, a rozwiązanie zagadki wywraca żołądek na lewą stronę...

Bezpieczny dom to dość nieprzewidywalny kryminał. Już po kilku stronach czytelnik utożsamia się z główną bohaterką i przeżywa wszystkie, towarzyszące jej uczucia. Rozumie ciepło, jakim otacza skrzywdzoną nastolatkę, ale jednocześnie jest jakby bardziej czujny, staje się szóstym zmysłem, który węszy podstęp, nie daje zasnąć i wciąż pozostaje w gotowości. Słusznie, bo wyjaśnienie okoliczności zbrodni będzie jak spotkanie wszystkich dziecięcych potworów we własnym łóżku!

foto net

9 komentarzy:

  1. Może być dobra ! No i kolejny koszt się szykuję :D

    OdpowiedzUsuń
  2. super blog ! zapraszam do mnie: www.rumeur-rose.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka zapowiada się ciekawie! Jak będę miała czas to może przeczytam!

    http://crazyclody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nieprzewidywalne kryminały to coś zdecydowanie dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przekonałaś mnie każdym słowem! :) Och, już się nie mogę doczekać lektury :)

    naczytane.blog.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka wydaje się być wręcz idealna dla mnie więc będę na nią na pewno polować, świetna recenzja :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie INNA
    http://happy1forever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Po twojej recenzji z całą pewnością sięgnę po tę książkę.
    http://chcecosznaczyc.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. nie czytałam tej ksiażki

    ps. a u mnie? MINT COAT - must have sezonu :)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3