niedziela, 25 maja 2014

Pazurki: i dłonie


Odżywczy scrub do rąk i stóp z masłem shea, 75 ml, AVON Planet Spa, cena katalogowa 20 zł

ocena:
Pierwsze wrażenie, to z pewnością przepiękne opakowanie, dopracowane i oryginalne. Drugi, to zapewne słodki zapach cukru trzcinowego, który pozostaje na dłoniach jeszcze długi czas. Niestety skutkuje to permanentnym trzymaniem rąk w pobliżu nosa, co w znacznym stopniu zmniejsza efektywność wysmarowanej jednostki. Niezwykle pomysłowe jest też przyznanie produktowi podwójnego zastosowania - a prawda jest taka, że przy każdym, tego rodzaju zabiegu, poddajemy peelingowi również dłonie... Rewelacja :P


Cuticle Remover, 11 ml, Manhattan, cena 3,94 zł (eZebra)

ocena:
Przyznam się, że ten kosmetyk nieco mnie rozczarował. Z drugiej strony, do tej pory sądziłam, że po zastosowaniu tego rodzaju preparatu, skórki ulegną samoistnej dezintegracji - w takiej sytuacji prawdopodobnie rozczarowałaby mnie większość produktów. Zmiękczacz działa na skórki niczym porządne namaczanie, dzięki czemu łatwo odsunąć je z płytki. U mnie efekt ten był dość krótkotrwały, więc następnym razem wypróbuję inny produkt.


Bond... James Bond HLD41, lakier magnetyczny, 15 ml, OPI, prezent

ocena:
Mimo że przypisany lakierowi kod kojarzy mi się trochę z oznaczeniem ptasiej grypy, to sam produkt nie jest zaraźliwy i nie opuszcza paznokcia szukając innych nosicieli. Lakier dzielnie trzyma się płytki, daje ładne krycie już przy dwóch warstwach, szybko schnie i stosunkowo łatwo się zmywa, o co dość trudno przy lakierach z drobinkami. Po wyschnięciu, ten drobny brokat zachowuje się podobnie, jak w płynnym lakierze. Przypomina to wirujący w powietrzu magiczny pył, zamiast zdechłych, trzydniowych pozostałości po imprezujących, pijanych wróżkach, które do tej pory często otrzymywałam, przy tego rodzaju lakierach. Polecam :)

11 komentarzy:

  1. Piękne zdjęciaa manicuru ! :) Złociste klimaty w połączeniu z czernią jest bosko ! Pozdrawiam !

    http://martiniqe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne pazurki hehe ;3 :)
    A te kosmetyki to totalna bomba, świetne są :D
    zapraszam do mnie w wolnej chwili + obserwuje Twój blog :) http://im-gonna-rebel.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo śliczne te paznokcie!
    obs\obs?
    http://thousandwounds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękuję, niestety nie wymieniam się obserwacjami :)

      Usuń
  4. ja tego peelingu nie lubię, a lakier do paznokci fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lakiery śliczne. *_* Lubię peelingi z słodkim zapachem, więc może go będę kupować.
    Zapraszam : http://malinkowa14.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten OPI jest przepiękny! :)))

    OdpowiedzUsuń
  8. Muszę wypróbować ten krem do rąk, lubię serię Planet SPA chociaż nie polecam maseczek do twarzy ...

    Zapraszam do siebie.
    http://www.hushaaabye.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo! to ciekawe, bo właśnie chciałam sobie jakąś sprawić :/

      Usuń
  9. A ja polecam maseczki z Planet Spa, u mnie się sprawdziła szzególnie nawilżająca z oliwą, z kwiatem lotosu oczyszczająca, a ostatnio używam maseczki peel-off z żeń-szeniem:)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3