piątek, 4 lipca 2014

a trip to: Innsbruck

Położony nad rzeką Inn, Innsbruck, to stolica Tyrolu i miasto, w którym zgubić się, to prawdziwa przyjemność :)

Gdzie zjeść?

Innsbruck oferuje mnóstwo kafejek, restauracji i innych bufetowo-gastronomicznych miejscówek, których wystrój, piwne ogródki oraz liczne, kolorowe szyldy, nie pozwalają przejść obojętnie :)




Co zobaczyć?

Zobaczyć warto tu wszystko - no niestety, nie ma lekko. Mi najbardziej spodobała się Ottoburg, wieża mieszkalna z końca XV wieku.



Co jeszcze?

Spacerując po najstarszej części miasta, warto zwrócić uwagę na piękną architekturę i mnóstwo detali, które nadają mu uroku i ciepła :)




5 komentarzy:

  1. Bardzo ladne zdjęcia. Uwielbiam takie posty z ktorych można sie czegos dowiedziec.

    http://feelingsdonotplay.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa fotorelacja. Nie wiedziałam, że Innsbruck jest tak interesujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się Twój blog, i sposób w jaki go prowadzisz :)

    http://panitruskaffeczka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wygląda ciekawie :)
    pojechałabym coś pozwiedzać chętnie :)
    podoba mi się twój blog ;)
    pozdrawiam i życzę udanego weekendu;*

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny post, nigdy tam nie byłam :)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3