czwartek, 31 lipca 2014

Pazurki: alfabet


Płytka Konad m100, ok 4zł (Allegro)

ocena:
Płytki ze wzorkami na paznokcie, to świetna alternatywa dla naklejek i ręcznego malowania. Produkt jest wielokrotnego użytku, łatwy w obsłudze* i w konserwacji. Na pewno docenią go niepoprawni perfekcjoniści, którzy potrafią zmyć efekt długiej pracy, z powodu małego niedociągnięcia. Polecam :)


Lakiery: biały Wibo Extreme Nails, czarny Paese 109, brokatowy Essence 101 Dalmatians 22 Black Dress and White Tie, łososiowy Miss Match Ferity 280 Cocoa Bean
Płytka: Konad m100
Biżuteria: bransoletka vinted

* Obsługa praktycznie nie istniała, póki nie opanowałam NAPRAWDĘ szybkiego odbijania wzoru na stempel - pamiętajcie o tym, używając płytek i nie zrażajcie pierwszymi niepowodzeniami ;)

5 komentarzy:

  1. wow, ale świetna sprawa. Nie widziałam, że coś takiego istnieje o.O Gdzie można kupić takie cudo i w jakiej cenie? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ale ciekawe! nie wiedziałam, że jest coś takiego do paznokci :)
    co do regału na buty - dzięki. :D oj oj, zawsze znajdzie się trochę miejsca, żeby postawić!

    OdpowiedzUsuń
  3. ojej ale cudeńko:))
    pozdrawiam cieplutko;))
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie umiem sobie poradzić z tymi płytkami, ale może dlatego, że kupiłam słaby zestaw z essence...

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałam, że takie coś jest do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3