wtorek, 22 lipca 2014

Pazurki: konfetti


AirFlow, 10 g, Bell, cena ok 5 zł %

ocena:
To jeden z moich ulubionych lakierów. Już jedna, grubsza warstwa wygląda całkiem ok, choć ja wolę nałożyć dwie cieńsze. Po wyschnięciu lakier jest trwały, a faktura i błysk przypominają plastik. Nie odpryskuje, tylko powoli ściera się z krawędzi paznokcia, co pozwala w dość łatwy sposób skontrolować cały proces destrukcji pięknego manicuru i uniknąć łatki kompletnej histeryczki 
'o nie! lakier mi odprysnął!!!'. Bardzo polecam :)


Lakier kropki 04, 5,5 ml, Life, cena 4,99 zł %

ocena:
Lakier jest bardzo efektowny i trwały. W bezbarwnej bazie ktoś wytrwale utopił wiele sześciobocznych żyjątek w trzech kolorach: białym, czarnym i pudrowo różowym. Niestety lakier trzyma się płytki chyba aż za dobrze, bo zmycie go, wymaga wiele cierpliwości i mnóstwa wacików, obficie nasączonych zmywaczem... Mnóstwa...


Lakier o przedłużonej trwałości 109, 9 ml, Paese, cena 15,99 zł

ocena:
Te Panie na stoiskach kosmetyków, to są chyba jednak zaczarowane... Niestety w domu nie udało mi się powtórzyć sztuczki z jedną warstwą lakieru, ale przy dwóch efekt jest na prawdę fantastyczny. Lakier dość szybko zasycha, ale wbrew temu i pomimo cienkiego pędzelka, rozprowadza się bardzo dobrze, dając ładną, gładką i lśniącą powierzchnię. Niestety trzeba sporo odczekać, nim stanie się na paznokciu twardy, a zanim to nastąpi, łatwo go wgnieść lub zadrapać. I to jest w sumie jego główny minus. Poza tym polecam :)
PS całkiem dobrze sprawdza się też przy stempelkach, ale o tym za jakiś czas :P


Lakiery: cielisty Air Flow Bell, kwadratowy Life 04, Paese 109
Biżuteria: pierścionek vinted

6 komentarzy:

  1. Mało widać ,ale bardzo łądne .

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie to wygląda;) Obserwuje zapraszam do mnie na rozdanie Tangle Teezera.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tam jakoś za lakierami do paznokci nie przepadam - oczywiście nakładam bazę, ale i tak uważam, że to niszczy paznokcie. Jak już stawiam na jakiś, to tylko bezbarwny.

    orasey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ze też ci się chce robić takie pazurki, bo mi średnio a po za tym też nie umiem :/ . Kurcze tez tak mam często, że zanim całkowicie stwardniej muszę dłuuugo odczekać.

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3