środa, 23 lipca 2014

Pazurki: na indiańskim szlaku


Nail Foils, 12 szt, TM cena 5 zł

ocena:
Lakier w postaci naklejek to dla mnie całkowita nowość. Oczywiście jakiś bardzo odległy zakątek mojego umysłu zarejestrował kiedyś istnienie takowego produktu, jednak postanowił nie przywoływać tego wspomnienia aż do niedawna. Wróciło niestety ze zdwojoną siłą, a chęć posiadania wszystkich naklejkowych lakierów, jakie tylko uda mi się znaleźć, zawładnęła niepodzielnie moim umysłem. Okazało się, że w dużych, sieciówkowych drogeriach jest to produkt deficytowy, a najłatwiej znaleźć go w drogeriach internetowych oraz małych, niepozornych, bazarkowych budkach. Nadają się idealnie do szybkich akcji, ponieważ nie wymagają schnięcia, są łatwe w aplikacji i efektowne. Naklejki można stosować zarówno na lakier jak i bezpośrednio na paznokieć. Można je przyciąć do pożądanej długości, ale też wyciąć w dowolny kształt, dzięki czemu stają się jeszcze ciekawszym gadżetem, dającym o wiele więcej możliwości zdobienia.


Lakiery: biały Extreme Nails Wibo, cielisty Lovely Classic 204 i ciemny 13 Burgundy Kobo
Naklejki: Nail Foils TM
Biżuteria: pierścionek Born Pretty Store (tu również znajdziecie naklejki na pazurki, możecie też skorzystać z kodu FQB10, który obniży wartość Waszych zakupów o 10 %)

21 komentarzy:

  1. O jakie pomysłowe, super ten wzorek ; ) Fajne paznokcie ; ) Cena bardzo super ; )

    http://spelniaj-swoje-marzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. super wzorek! zapraszmy do nas:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny wzorek , muszę chyba kupić jakieś nowe naklejki na paznokcie. Ślicznie wyszło.

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Zrobisz mi takie ? albo coś innego tez fajnego :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądają naprawdę fajnie! :)

    Zapraszam do siebie, post o włosach :) ryjkocie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ciekawie się prezentują:-)

    OdpowiedzUsuń
  7. prezentują się wyjątkowo zjawiskowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. lubię białe paznokcie, a z taką naklejką wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne :) ja jeszcze nie miałam okazji testować naklejek, ale jak będę miała w sierpniu dłuższy urlop to sobie kupię :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładnie :) nigdy nie korzystałam z naklejek, boję się że mi nie wyjdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też się bałam, ale to na prawdę nie jest trudne :) dodatkowo, w zestawie zawsze jest 12 sztuk :P

      Usuń
  11. wygladaja ladnie, ale jakos pasowalby mi bialy lakier na reszcie paznokci :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no ja tak eksperymentuję i jeszcze nie mam wyczucia, a biały łączyłabym ze wszystkim, więc staram się ograniczać :P

      Usuń
  12. oo nie wiedziałam, że są takie piękne naklejki ;) musze spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. strasznie mi się podobają :O

    http://doska-style.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3