piątek, 15 sierpnia 2014

cukier kokosowy


Fashion Studio 314 Coconut Fever, 6 ml, Astor, cena 8,24 zł %

ocena:
W mojej małej kolekcji to drugi lakier z tej serii i muszę przyznać, że jestem nim miło zaskoczona. Kolor jest nieoczywisty, szary, z kroplą brązu. Do uzyskania ładnego efektu wystarczą już dwie warstwy. Konsystencja i trwałość również nie dają powodu do narzekań i ogólnie oceniam numerek 314 na prawdę wysoko :)


Sugar Coat 200, 11,8 ml, Sally Hansen, cena 9,99 zł

ocena:
Po nie słabnącej fascynacji lakierami piaskowymi, przyszła pora na cukrową skorupkę od Sally Hansen. To co różni te dwa rodzaje lakierów, to większa chropowatość tego drugiego oraz brak błyszczących drobinek. Przyznam, że spodziewałam się powierzchni jeszcze bardziej porowatej, ale zważając na fakt, że prócz wyglądania robię w życiu jeszcze kilka innych rzeczy, taka faktura okazuje się być idealna, na granicy zaczepności (uważajcie na bardzo delikatne oraz kudełkowe tkaniny). Jedynym minusem lakieru jest dość gęsta konsystencja, nieco utrudniająca nałożenie drugiej warstwy - efekt rekompensuje jednak ten mały defekt :) Polecam i sama już myślę o kolejnym kolorze...


Lakiery: *szarobrązowy Fashion Studio 314 Coconut Fever Astor
*cukrowy Sugar Coat 200 Sally Hansen
Biżuteria: wymiana

10 komentarzy:

  1. Chropowate lakiery wyglądają super, gorzej je potem zmyć haha ;)
    Super post, co powiesz na wspólną obserwację? :)
    Pozdrawiam,
    http://okotygrysaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne lakiery. Nie mam takich chropowatych.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to wyglada! Zapraszam do siebie na patyskaa.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  4. Naprawdę fajnie to wygląda, ja niestety wiem, że zdrapałabym go od razu ;D

    Pozdrawiam Ala :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor jest fantastyczny ! :) Świetnie się prezentuje ! :) W której z drogerii można go dostać? :)

    Pozdrawiam !

    http://scenariuszmarzen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Astor znajdziesz np w Super Pharm, cukrowy kupiłam prze z internet :)

      Usuń
  6. ten lakier z astora w buteleczce nie wygląda na tak ciemny jak na paznokciach:) ale połączenie kolorków fajne

    OdpowiedzUsuń
  7. Moja przyjaciółka ma ten pierwszy lakier, i nazywa go "czekoladowym" :))

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz świetne paznokcie *.* Super blog i wygląd. Zajrzę tu jeszcze nie raz.
    Obserwuję! :)
    http://oleeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. sliczne paznkietki!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3