czwartek, 7 sierpnia 2014

Pazurki: negatyw


Naklejki na paznokcie nr 2, 12 szt, Lovely, cena 8,89 zł

ocena:
To kolejne naklejki, które postanowiłam wypróbować. Wybór wzorów nie jest zbyt imponujący, ponieważ istnieją aż dwa :P Naklejki znajdują się w ładnym, tekturowym opakowaniu, łatwo się nakładają i zmywają, dają pełne krycie i łatwo dopasować je do kształtu płytki. Mój egzemplarz nie jest niestety zbyt dokładnie wydrukowany i przy części zaokrąglonej pojawił się srebrny pasek, który przed nałożeniem na pazurek, po prostu obcięłam nożyczkami. Lubię mieć wybór, więc nie kupię ponownie.


Lakiery: biały Extreme Nails Wibo, piaskowy Crush on You 3DTexture 062 i czarny 080 Miss Sporty
Naklejki: Lovely nr 2
Biżuteria: pierścionek Rossmann

PS To moje pierwsze ombre, ale się nie poddaję :P

14 komentarzy:

  1. świetnie to wszystko wygląda, bardzo mi się podobają paznokcie w takiej właśnie czarno-białej stylistyce, jednak do kolorowych nie mam przekonania. ;) a poza tym- Twoje w ogóle są śliczne. :)
    pozdrawiam.
    http://poprostumadusia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. ładnie wygląda ale czarny średnio lubię na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne paznokcie! Cudownie to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie wyglądają, nie wiedziałam, że istnieje coś takiego :)

    ruziaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda ok, ale osobiście wolę coś w jaśniejszych barwach - przynajmniej w lecie ;)

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nigdy nie miała okazji używać naklejek na paznokcie.
    Nie wiem nawet jak je nałożyć, ale jak czytam Twoją opinie to odechciewa mi się próbować :)
    Lepiej zapuścić paznokcie i jakoś fajnie pomalować.

    Obserwuje i zapraszam
    http://aleeksandrablog.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się podoba efekt :D Obserwuje i zapraszam do siebie :*
    sarowe-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie poddawaj się, dobrze jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. super wygladaja!

    http://villemo20.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3