niedziela, 7 września 2014

koralowa gwiazdka


Astor Fashion Studio 265 Delicate Princess, 6 ml, cena 8,19 zł %

ocena:
Po lakierze tak znanej firmy jak Astor spodziewałam się chyba więcej. Przede wszystkim rozczarował mnie stopień krycia, który, jakby to powiedzieć... jest żenujący. Mimo nałożenia dwóch grubych warstw, lakier wciąż nie wygląda perfekcyjnie. Wadę tą rekompensuje nieco piękny i intensywny kolor jarzębiny, dla którego zresztą lakier ów nabyłam. Ogólnie jednak coś z tym produktem jest nie tak, co zaskakuje, szczególnie biorąc pod uwagę moją opinię o lakierze 314 Coconut Fever, z tej samej serii (cukier kokosowy) :/


Lakiery: koralowy Astor Fashion Studio 265 Delicate Princess i czarny Paese 109
Naklejki wodne: Born Pretty Store*
Biżuteria: pierścionki Born Pretty Store i H&M

* A jak sprawują się gwiazdki? Nakłada się je prosto: wystarczy wyciąć wzorek, odkleić przeźroczystą folię zabezpieczającą i zmoczyć kartonik, na którym są zamontowane. Naklejki łatwo ześlizgują się z powierzchni kartonika i wystarczy już tylko umieścić je na miejscu. Ponieważ wzór nie jest przesadnie delikatny, możliwe są poprawki, co w przypadku takich niemot jak ja, pozwala uzyskać jako taki efekt końcowy. Polecam :)

1 komentarz:

  1. wow what a lovely nail design
    i love the stars so much <3

    Hope you may visit my blog,too
    Your Amely Rose from:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3