niedziela, 5 października 2014

Pazurki: koronka


Lakier Top Flex nr 233, 11 ml, Pierre Rene, wymiana

ocena:
To chyba mój ulubiony lakier. Odcień nr 233 jest dziwną mieszaniną szarości i fioletu. Kolor jest głęboki, a lakier trwały. Bardzo dobrze się nakłada - szerokim pędzelkiem łatwo się operuje, a ponieważ lakier ma bardzo przyjemną konsystencję dwie warstwy dają idealne krycie. Zdecydowanie polecam i chętnie skuszę się na inne kolory z tej serii :)


samoprzylepna koronka

ocena:
Nie jestem fanką naklejek i po tym doświadczeniu raczej nie widzę szans na pozostanie nią w przyszłości. Co prawda efekt jest miły dla oka, jednak dość krótkotrwały. Naklejki nałożone na zbyt mokry lakier 'wgniatają' go i rolują się; nałożone na dobrze wyschnięty lakier odstają i wymagają dużej ilości warstw zabezpieczających - inaczej kruszą się, łamią i odrywają od całości. Nie polecam i sama więcej się nie skuszę :/


Lakiery:
Naklejki: Born Pretty Store
Biżuteria: vinted

9 komentarzy:

  1. Ale efektowne są ;) te koronki

    OdpowiedzUsuń
  2. ładny kolorek

    zapraszam deo mnie http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, szkoda, że tyle z tym zachodu, bo wygląda bardzo bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny odcień lakieru a pomysł z koronkami genialny ;)
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo ładnie się prezentują. również nie jestem fanką naklejek na paznokcie, aczkolwiek Twoje koronkowe wyglądają świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ja właśnie szukam jakiś fajnych naklejek, które utrzymają mi się trochę na paznokciach (jeśli to możliwe :P )

    OdpowiedzUsuń
  7. Lakier bardzo ładny, szkoda jednak, że naklejki okazały się niewypałem.

    http://polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. super to wygląda;)!

    _____
    a u mnie?
    pasteLOVE !

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekt wyszedł przepiękny! Ale chyba nie jest wart wysiłku, z tego co napisałaś... A szkoda. Ja mam doświadczenie tylko z małymi naklejkami (np. kwiatek). Naklejki mają też ten komfort, że łatwo się je zmywa i są efektowne tak samo jak brokat.

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3