sobota, 29 listopada 2014

a trip to: Łódź

Łódź to miasto, które kojarzy się głównie z fabrykami. Okazuje się jednak, że to miasto kamienic, dworków i rezydencji potentatów przemysłowych; piękne, może trochę zaniedbane i gotowe na odkrycie.

Ulica Piotrkowska

Chcąc nie chcąc, trafi na nią każdy turysta. I dobrze, bo warto...



OFF Łódź

 Miasto oferuje wygłodniałemu turyście ciekawe i klimatyczne miejsca. Dla chętnych pubingu OFF z pewnością stanie się miejscem docelowym...



Brama

W Łodzi zdecydowanie trzeba zaglądać we wszystkie zakamarki - można znaleźć tam wiele ciekawych elementów architektonicznych, piękne, drewniane bramy oraz przytulne kawiarenki...



... czasem znajdzie się coś dla miłośników kotów :3

Krok w bok

W Łodzi zdecydowanie warto się zgubić - wystarczy skręcić w pierwszą lepszą ulicę. Taka już jest ta magiczna Łódź...



15 komentarzy:

  1. ciekawa notka :) http://asiaa-asia01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, Łódź jest pełna niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja odwiedzam jutro :)
    Mimo różnych opinii ja Łódź i jej zakamarki lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja uwielbiam Łódź , mam z nią odjechano - miłe wspomnienia :):)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale pięknie przedstawiłąś nam Łódź♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Taka ta Łódź zaskakująca - niby obskurna, ale piękna :) Moim hitem jest Muzeum Se-ma-for w starym magazynie: http://alemuzea.pl/polska-lodz-se-ma-for-muzeum-animacji/ Naprawdę polecam!

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie byłam jeszcze w Łodzi. Dzięki za tą wirtualną wycieczkę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie znałam Łodzi z tej strony, też staramy się na blogu poszukiwać ciekawych miejsc :) Dzięki jesteś dla Nas inspiracją :)

    Ali.

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne miasto,ludzie przemili :) zapraszam do mnie na hejaniaa.blogspot.com ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie byłam w Łodzi i chciałabym się kiedyś wybrać!

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie byłam w Łodzi i nie miałam pojęcia, że tam jest tak pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Klimatycznie :-) Muszę w końcu odwiedzić Łódź :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow! cudownie zrobiłaś zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. Łódź ma swój klimat.:) Chętnie bym tam wróciła.

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3