poniedziałek, 10 listopada 2014

pościelowe mani


Moje pazurki przeżyły ostatnio serię niefortunnych zdarzeń. Obecnie jest już lepiej (serio!), a ponieważ nikt nie jest doskonały, nie rezygnuję z manicuru. Staram się jednak, żeby to nie 'chory' okaz wybijał się na pierwszy plan... I choć tym razem wyszło nieco pościelowo, to jestem całkiem zadowolona :)



Leather Nail Polish nr 1, 8,5 ml, Wibo, cena 6,99 zł

ocena:
 Nie wiem co sobie myślałam, czytając napis "Lakier do paznokci imitujący efekt skóry", umieszczony z tyłu nakrętki. Prawdopodobnie, że lakier będzie imitował efekt skóry... No niestety. Choć produkt ogólnie bardzo przypadł mi do gustu, bo dość sensownie trzyma się paznokci i ładnie kryje, to mam pewne zastrzeżenia, co do napisu "LEATHER" i przypominam, że "SKIN" to również skóra i to ta, którą otrzymany efekt nieco bardziej przypomina :P





Nail Polish Dust & Diamonds, 9 ml, H&M, wymiana

ocena:
Przyznam, że od dawna ciekawiły mnie kosmetyki
marki H&M. Skorzystałam więc z okazji wymiany na taki oto kawowy lakier. No i jestem zadowolona. Odcień na paznokciu jest tylko odrobinę ciemniejszy, niż ten w formie płynnej - kolory są więc wiarygodne. Lakier ładnie kryje (przy dwóch warstwach) i nie odpryskuje w przeciągu nanosekundy, czego się po nim spodziewałam :P


Smokey Top Coat, 6 ml, ASTOR, cena 3,99 zł %

ocena:
Ten top ma za zadanie przyciemnić dowolny lakier (niektóre firmy oferują zestawy topów i specjalnych lakierów, które stosowane razem również dają efekt). Posiada konsystencję zwykłego lakieru do paznokci, łatwo się rozprowadza i wygląda jak zwykły, bardzo słabo napigmentowany, czarny lakier z drobinkami brokatu. Dzięki temu kolor bazowy przyciemnia się o jeden ton i dodatkowo zyskuje delikatne roziskrzenie. Stopień przyciemnienia można regulować ilością nałożonych warstw. To fajny gadżet i z pewnością jeszcze go użyję :)




19 komentarzy:

  1. Ach! Twoje pazurki wyglądają nieziemsko <3
    Połączenie niesamowicie piękne. Zazdroszczę!

    http://littlemoodbook.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. genialny blog i świetny pomysł na post <3
    będę tu wpadać :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. mi sie właśnie tak jakoś z pościelą skojarzyły :3

      Usuń
  4. bardzo lubię te połączenie kolorów i wzorków :) lakier leather z wibo troszkę inaczej wygląda w butelce niż na paznokciu ale i tak ładnie!

    pozdrawiam,
    www.AneciaBlog.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne <3

    Zapraszam
    http://designyourhappylife.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. dzięki za miłe słowo :) cóż.. rysunek powstawał na raty, bo szkolne obowiązki nie dawały chwili wytchnienia, a i z moim 'natchnieniem' różnie bywa, haha. czasu przy pracach nie liczę, bo najzwyczajniej go tracę :) rozłożyłam go na 2 dni - po ok.2 godziny :)

    jeju.. piękne kolory! ja po kilkumiesięcznym zapuszczaniu i oduczeniu się ohydnego gryzienia.. pod wpływem emocji zlikwidowałam swój dorobek. jestem maksymalnie na siebie zła, ale patrząc na twój mani od razu biorę się do pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. wzory są super !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  8. mi się strasznie podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  9. śliczne są!
    jeśli możesz to poklikaj w kliki w poście u mnie!
    http://panmalofel.blogspot.com/2014/11/autumn-outfit-fuck-sweatshirt.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. publikuję ten komentarz tylko po to, by na niego odpowiedzieć NIE - nie lubię takiego typu reklamowania się i chociaż zazwyczaj chętnie wchodzę na blogi osób komentujących, na takie nie reaguję...

      Usuń
  10. Wyglądają jesiennie i stylowo ;) może rzeczywiście mogą kojarzyć się z pościelą ;D
    lakier z H&M bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  11. Trafne spostrzeżenie, że bardziej pasuje skin niż leather. Niby takie oczywiste, ale sama na to nie wpadłam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetne masz te pazurki :) nie wiedziałam że są lakiery imitujące ,,skórę,, chyba dawno nie zaglądałam do działu lakierów :D
    nie lubię malować paznokci bo zawsze zdążę sobie odbić nieciekawe wzorki zanim lakier zdąży wyschnąć :/ aczkolwiek połączenie kilku kolorów to w sumie fajny pomysł :) jak przyjdzie ten moment kiedy będę musiała znów je pomalować to tym razem zrobię coś podobnego do tego co pokazałaś w tym poście :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Boski jest ten wzorek na serdecznym ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudny mani <3 kolory dobrane idealnie ciagnie mnie do kupna płytek ale sie obawiam ze nie ogarne pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3