poniedziałek, 19 stycznia 2015

etniczne konfetti




Clubbing Colour 031, 7ml, Miss Sporty, ok 6 zł

ocena:
Pierwszy Clubbing Colour 031 dostałam niejako w spadku. Lakieru pozostało już tylko trochę i to właśnie z tym faktem wiązałam jego dużą gęstość. Po zakupie nowej buteleczki okazało się, że ten typ tak ma i lakier rzeczywiście jest dość gęsty. Niesety nie ułatwia to jego nakładania i rzadko udaje się pomalować je ładnie za pierwszym razem. No cóż, raczej już nie kupię :/

Colour & Go 197 caramel brownie, 8ml, Essence, 6,99 zł (cena sugerowana)

ocena:
To ciekawe, że większość lakierów, po nałożeniu, wygląda zupełnie inaczej, niż ten sam produkt w formie płynej. Zazwyczaj kolor staje się ciemniejszy i bardziej zgaszony, lśniące drobinki wyglądają jak tani brokat, a całość staje się płaska i bez wyrazu. Ten lakier to spełnienie marzeń: dzięki  szerokiemu pędzelkowi nakłada się szybko i równo. Wystarczą dwie cienkie warstwy, by na pazurkach wyczarować metaliczną, mieniącą głębię koloru. Efekt jest jednocześnie intrygujący i delikatny. Bardzo, bardzo polecam :)



21 komentarzy:

  1. Łuuuuu znów ta ręka zza światów.....


    Manukure piekny

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie zrobione paznokcie do tego super dobrana biżuteria :)
    Pozdrawiam serdecznie, http://juliet-monroe.blogspot.com/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna kombinacja :) Uwielbiam lakiery Bell Air Flow, ale nie wszystkie - w zależności od koloru albo kocham albo nienawidzę. Nie wiem co to za dziwna zależność, bo część z nich jest spełnieniem marzeń - pięknie pokrywa płytkę, szybciutko wysycha i ładnie się trzyma. Trafiłam jednak też kilka takich, które wcale wyschnąć nie chciały, mazały się, bąble się robiły - masakra. Ale za taką cenę i tak kupuję, ryzyk fizyk :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to prawda - niestety ta zasada powtarza się również przy innych seriach i firmach, a przecież wydawałoby się, że to tylko inny kolor...

      Usuń
  4. Uwielbiam takie kolory i faktycznie szerokim pedzelkiem nakłąda się o wiele lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super paznokcie :) Wszystko do siebie pasuje!


    Zapraszam do mnie :) http://carolainaevestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajnie wyszły :) pozdrawiam :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajne brązy! I ten wzorek na kciuku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam lakier Miss Sporty i nie jestem zadowolona z tego jak wygląda na moich paznokciach.

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/2015/01/ryzykuj-bo-warto.html

    OdpowiedzUsuń
  9. tym lakierem z essence mnie przekonałaś jutro lecę go kupić!
    poklikasz w linki u mnie ? + miłego dnia :)!
    xcarli3x.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. dla mnie pomysł na taką stylizację paznokci rewelacyjny ;) na pewno skorzystam z tego pomysłu
    http://creamshine.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. jejku przecudownie to wygląda. Nie dość, że zakochałam się w paznokciach to jeszcze pierścionkach. Dosyć. ♥
    http://odrobina-ciepla.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. świetny manicure *-*

    www.little-crazy-dreams.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3