poniedziałek, 25 maja 2015

jelenia, Milordzie?


Długo myślałam nad tym nieszczęsnym jeleniem, który nieustannie kojarzył mi się z norweskimi wzorami. Ostatecznie udało mi się odciągnąć rzeczonego zwierza od zimowej Skandynawii, naszpikowanej niebezpiecznie plecionymi swetrami i osadzić go w realiach, mi osobiście, kojarzących się z atmosferą powieści Agathy Christie...

Miracle Gel 560 Spice Age, 14,7 ml, Sally Hansen, cena 33,99 zł

ocena:
Miracle Gel to seria dość cukierkowych i pastelowych lakierów. Roziskrzony złotymi drobinkami brąz zdecydowanie odstaje od kolekcji i być może dlatego tak mnie zaintrygował. Przy tym kolorze, do całkowitego krycia wystarczają dwie warstwy i w tym miejscu warto też wspomnieć o niezwykle wygodnym pędzelku.
Sam lakier nie jest zbyt trwały i ściera się z końcówek już po jednym, czy dwóch dniach. Jeśli jednak połączymy go z czarodziejskim topem, to sprawa przedstawia się już zupełnie inaczej i lakier zyskuje trwałość do kilku dni (co u mnie jest nie lada wyczynem). Minusem jest czas schnięcia całości - przy mojej cierpliwości proces staje się dość męczący. Regularna cena lakieru również może skutecznie odstraszyć, ale ponieważ nie jest to kosmetyk typu 'must have', z zakupem można poczekać np na rossmannowe -49% (jak ja). A czy polecam? Sama nie wiem...


17 komentarzy:

  1. Fajne zdobienie :) raczej nie skusiłabym się na taki kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieknie to wygląda!:)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej, jak małe dzieło sztuki ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglada palec z tą koronką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo lubię ten wzór, choć rzadko go pokazuję :P

      Usuń
  5. paznokcie piękne !! cudowne, sama bym takie chciała :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super paznokcie !!!
    Pozdrawiam
    Zocha

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetnie wkomponowałaś tego jelonka, powstało ciekawe i spójne zdobienie :)


    Zapraszam do mnie na mały konkursik ;)
    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  8. beautiful post :) kisses:)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten Jelonek taki tyci *.*
    Nie przepadam za brązem na paznokciach. Rzadko kiedy u mnie ląduje ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja właśnie też nie, ale ten kolor jest brązowo-złoto-fioletowy i naprawdę ładnie się prezentuje :)

      Usuń
  10. mam 2 lakiery z tej serii i jestem zadowolona :)
    blog: optymistka. | fanpage

    OdpowiedzUsuń
  11. Kolor w sam raz dla mnie, ale faktycznie z ceną lepiej zaczekać do promocji. :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam Twoje zdobienia na paznokciach! :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3