środa, 6 maja 2015

majowa pisanka

Dziś najnowsza dawka pazurkowego szczęścia, czyli ozdoby zupełnie nie na miejscu :)

nr 1 PISANKA:


płytka Qgirl 035, cena 2,99 $

ocena:
To standardowa płytka o średnicy 55 mm, w całości pokryta wzorem. Wzór ten nosi miano arabeski rzeczywiście coś w tym jest, gdyby nie fakt, że mi osobiście kojarzy się z wielkanocnymi pisankami. Tak jak w przypadku pozostałych płytek z Born Pretty, i tu nie ma problemu z odbijaniem, choć wzory są dość skomplikowane i trzeba uważać podczas ich przenoszenia, ponieważ linie potrafią się przesunąć lub skrzywić.

nr 2 OZDOBY ŚWIĄTECZNE:


ozdoby, 30 szt, cena 1,99 $

ocena:
Te ozdoby są naprawdę maleńkie (śnieżynki 4 mm, jelonki 3x4 mm) i cienkie i dlatego wyglądają ładnie nawet na krótkich pazurkach. Do wyboru jest 10 kształtów, m.in. wąsy, śnieżynki czy inne zwierzęta, a każdy taki zestaw, to aż 30 sztuk - doprawdy nie wiem, co zrobię z tyloma jeleniami! Ozdoby są złote, ale tylna, miedziana strona prezentuje się równie ciekawie.

nr 3 LUKIER


lakier do stempli, 6 ml, cena 4,99 $

ocena:
O tym lakierze słyszałam wiele i przyznam, że u mnie sprawdził się świetnie. Jest bardzo dobrze napigmentowany i odbija wzór zarówno na jasnych, jak i na ciemniejszych lakierach. Jednocześnie nie jest gęsty, dzięki czemu nie zasycha w 5 sekund, co pozwala lekkim niezdarom życiowym (na przykład tak niewprawnym jak ja) w pełni wykorzystać swój czas i piętnaście tysięcy razy poprawiać etap "szybkim ruchem zdrap nadmiar lakieru z płytki" :P

A na koniec kompilacja dwóch z trzech powyższych:


Pamiętajcie również o kodzie, który uprawnia do 10% zniżki przy zakupie nieprzecenionych produktów w sklepie Born Pretty Store


12 komentarzy:

  1. przyjemnie wygląda na pazurku :)

    OdpowiedzUsuń
  2. genialne ;) ja chyba nie potrafiłabym zrobić tym manicure ale zawsze podziwiam i mega mi się podoba ;) http://creamshine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne te ozdoby, a wzór z płytki świetnie prezentuje się na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Swietne!

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bardzo ładnie, szczerze powiedziawszy ostatnio często słyszę o stemplach, ale tak właściwie nawet nie wiem co to jest :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Strasznie podobają mi się takie wzorki, jestem strasznym leniem i na co dzień nie chciałoby mi się z tym bawić, ale od czasu do czasu czemu nie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień często nie maluję paznokci, ale czasem... :)

      Usuń
  7. Świetne zdjęcie to na koniec, ma taaaaaki klimat, czad! ;)
    Mam tę płytkę, już nie mogę się doczekać aż jej użyję, czekałam na nią od stycznia, ale aktualnie nie pasuje do żadnego z projektów, w których biorę udział. Mam też lakier biały, niedługo będę testować :)

    OdpowiedzUsuń
  8. + przejrzałam na szybko kilka postów wstecz i w żadnym nie jestem w stanie rozszyfrować tytułu. Chyba czcionka, której używasz nie wyświetla się na wszystkich urządzeniach, bo ani mój komputer, ani telefon jej nie znają, za to wyświetla mi różne dziwne znaczki. Tak tylko informuję, jakbyś o tym nie wiedziała :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej, dzięki w takim razie za info - mam nadzieję, że posty też nie są czytelne, bo same głupoty tu wypisuję :P

      Usuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3