czwartek, 14 maja 2015

serce na dłoni


Rich Color 123, 10,5 ml, Golden Rose, cena katalogowa 6,90 zł

ocena:
Aż trudno uwierzyć, że to mój pierwszy lakier Golden Rose. No niestety, kosmetyki tej firmy nie są dostępne w sieciowych drogeriach, a tylko na odrębnych stanowiskach, w różnych punktach miasta, które mi akurat zawsze są nie po drodze. Może to i dobrze, bo Rich Color jest jedyną z kilku dostępnych serii lakierów GR. Wszystkie te serie oferują szeroki wybór w bardzo przystępnych cenach. A jak zapewne wiecie, to te przystępne ceny są najgorsze i nagle urastają do kwot w stylu "Świetnie, w tym miesiącu kot nie będzie już jadł.". 
Co do samego produktu, to jestem z niego całkiem zadowolona. Lakier schnie szybko, jednak do całkowitego krycia potrzeba 2 lub nawet 3 warstw. Z pewnością zrekompensuje to fakt, że kolor na paznokciu jest dokładnie taki, jak w buteleczce, więc nie będzie nieprzyjemnych niespodzianek. Ach! No i pędzelek - z pewnością polubi go większość użytkowniczek. Z pewnością jeszcze się skuszę :)


Pamiętajcie też o 10% zniżce do sklepu Born Pretty Store


16 komentarzy:

  1. Piękny kolor i efekt zdobienia cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się bardzo podoba. Efekt jest rewelacyjny.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny pomysł ;) Szczególnie do gustu przypadły mi stempelki ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Całą płytka jest super - bardzo wakacyjna, więc pewnie jeszcze się pojawi :)

      Usuń
  4. Wow, super efekt :)
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale śliczne pazurki! Baaardzo mi się podobają!

    OdpowiedzUsuń
  6. Widze, ze mamy takie same upodobania kolorystyczne :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten Sally Hansen Sugar jest mega!!! <3 Świetnie wygląda!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Planuję z nim kolejne mani, więc zapraszam do śledzenia :)

      Usuń
  8. Slicznie <3

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Oooo ta sama płytka co u mnie! Zawsze mnie zadziwia jak z jednej płytki wyczarować można zupełnie różne mani. Twoje jest takie ładne <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Hello,

    Very nice ! :D

    Sarah, http://sarahmodeee.blogspot.fr/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3