wtorek, 9 czerwca 2015

BB dla paznokci


BB Care and Manicure nr 2, Wibo, 8,5 ml, cena 6,99 zł

ocena:
BB od Wibo to jeden z lakierów, które wygrałam w konkursie zorganizowanym przez Paznokciowe Lovee. Sama chyba nie zdecydowałabym się na jego zakup, choć kilkakrotnie widziałam go w drogeriach. I kusił. Niestety nie wiele bym straciła kupując go, no może prócz siedmiu złotych.
Lakier połączony z odżywką, zasługuje na ogromny plus za kolor i za stan lekkiego nawilżenia paznokci tuż po zmyciu. Już po jednym dniu poprawił się również ich kolor. Jednak żeby osiągnąć efekt pełnego krycia, potrzebne są dwie warstwy, z czego druga powinna być grubości 3 pierwszych :P Ponadto nie sposób nałożyć drugiej warstwy lakieru bez pozostawienia smug, zacieków i tym podobnych, mimo że konsystencja kosmetyku i łatwość w nakładaniu pierwszej warstwy nie wskazywałaby na możliwość wystąpienia takich problemów. Mój kolor na paznokciach jest jaśniejszy i bardziej różowy niż to, co widać przez szybkę buteleczki, choć całość trudno było uchwycić mi na zdjęciach, na których wszystko wygląda praktycznie tak samo. Nie zdecyduję się na kolejne produkty z tej serii :/

płytka Qgirl 032, Born Pretty, cena 2,99 $

ocena:
O płytkach od BP trudno powiedzieć coś złego i przy każdej kolejnej recenzji muszę się praktycznie powtarzać. W przypadku płytki Qgirl 032 stemplowanie to po prostu przyjemność. Okrągła płytka o średnicy 55 mm jest dość spójna stylistycznie; znajdziemy tu wzory stylizowane na azteckie, indiańskie czy chińskie. Wzór przeznaczony na całą płytkę, na który z początku w ogóle nie zwracałam uwagi, stał się nieoczekiwanie moim ulubionym. W dodatku jest niezwykle prosty w odbijaniu...

4 komentarze:

  1. fajny uzyskałaś efekt końcowy, podoba mi się ten "efekt" BB na Twoich pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorek jest piękny i trzeba przyznać, że lakier z odżywką to świetny pomysł. Szkoda, że trochę się trzeba przy nim pobawić żeby nie pozostały smugi.
    Muszę sobie zakupić ten wzornik bo to całkiem fajna sprawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezentuje sie ciekawie :) Lubie takie odcienie :)

    Pozdrawiam po dlugiej nieobecnosci :)
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3