środa, 1 lipca 2015

LOVE


płytka Qgirl 006, Born Pretty Store, cena 2.99$

ocena:
Wybierając płytkę Qgirl 006 miałam na nią konkretny pomysł. Urzekły mnie przerywane linie i je właśnie chciałam wykorzystać. Okazało się jednak, że niezwykle ciężko odbić je w taki sposób, żeby były równe, przebiegały prosto, wylądowały na paznokciach w odpowiednim ułożeniu i żeby wszystko nie zaschło w trakcie tych alpejskich sztuczek... Nie udało się, więc chwilowo daję za wygraną i cieszę się resztą wzorów, które okazały się efektowne i urocze.



biały lakier marmurkowy, 9 ml, LeMax, cena ok 5-7zł

ocena:
Bardzo lubię ten lakier, właśnie za maleńkie, czarne drobinki, przypominające mielony czarny pieprz. Osobiście traktuję go jako top i nakładam na biały lakier, jako warstwę, która jednocześnie wyrównuje trudną do równomiernego położenia biel i pozostawia na niej ładne kropeczki. Jeśli położycie lakier samodzielnie, to proponuję nawet 3 warstwy, ponieważ jest on dość transparentny. W takim przypadku złamana biel staje się szarawa, a pieprz spod spodu prześwituje i całość zyskuje łagodniejszy, lekko zamazany charakter.

10 komentarzy:

  1. Fajnie Ci to wyszło! Te naklejeczki genialne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sam odcień lakieru z Wibo, jest super:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się wykonanie. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja kocham takie odcienie ;)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  5. great post as usual! Have a nice weekend :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Te stempelki są takie śliczne! Napis "love" na Twoim paznokciu wygląda naprawdę super :D

    Pozdrawiam ciepło ~ Dagmara ♥
    Zapraszam do siebie! ♥klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Polecam lakiery z Nibo, bardzo fajne zdobienia paznokci, zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, nowy post o idelanej sylwetce na wakacje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodkie to zdobienie! Bardzo podoba mi się kolor lakieru wibo :)
    Do odbijania prostych linii najlepiej mieć stempel, w którym "zanurza się" paznokcie (a nie roluje stemplem po paznokciach).

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo ładny kształt :)

    http://zuzannadrozdzik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3