niedziela, 12 lipca 2015

pistacjowy orzech


Już od dawna planowałam udział w jakimś paznokciowym wyzwaniu, ale zazwyczaj natykałam się na takowe w połowie lub na jeszcze bardziej zaawansowanym etapie, na którym już nie było sensu dołączać. W końcu trafiłam jednak na sam, samiuśki, samiuteńki początek Tęczowego Wyzwania i postanowiłam spędzić te wakacje kolorowo. Ci, którzy czasem tu zaglądają wiedzą, że nie można nazwać mnie najbardziej kolorową osobą na świecie, więc już ze względu na barwny temat przewodni, będzie to dla mnie PRAWDZIWE WYZWANIE! Oczywiście będę ściemniać, dopasowywać tę tęczę do własnych potrzeb i mocno prać wszystkie kolory, ale mam nadzieję, że Dziewczęta Uczestniczące w całym przedsięwzięciu oraz Szanowna Pani Organizatorka, wybaczą mi te małe wybiegi :P

EDIT: Żeby troszkę urozmaicić sobie zadanie, postanowiłam, że dodatkowo każde zdobienie postaram się wykonać inną techniką.

Tydzień pierwszy sponsoruje kolor zielony - u mnie jest to pistacja + stemplowanie:


12 komentarzy:

  1. Ale piękne! Nie mogę od nich oczu oderwać :))
    Pozdrawiam, stylstynka :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej, lubię lakiery marki astor, a twoje pazurki swietnie sie prezentuja, pistacjowych orzech zaliczony. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogpspot.com u mnie post o festiwalowych stylizacjach.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten marmurek slicznie sie prezentuje :)

    Pozdrawiam
    http://dookola-swiata-w-jeden-dzien.blogspot.ch/

    OdpowiedzUsuń
  4. Te stemple na płytce paznokcia są cudne !!!

    Pozdrawiam
    Zocha :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz talent, piękne paznokcie i genialnie pomalowane, z pomysłem:)
    Pozdrawiam ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Są cudne! Poproszę o filmik, jak takie cudeńka zrobić ♥ :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo <3 super lakier! takiego odcienia szukałam brązu. Bardzo mi się podobają wzorki na paznokciach robione stemplami i ciągle się waham nad kupnem :D
    _____________________
    miksologia-urodowa.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękny wzorek, śliczny dla mnie bomba, bardzo mi się podoba :D

    http://jzabawa11.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. czekam na nowy post Zapraszam do mnie na: http://lap-stajla.blogspot.co.at u mnie post o Kendall Jenner.

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3