czwartek, 30 lipca 2015

rubinowy okruszek


 kawior, cena 6 zł

ocena:
Kawior to niezwykle efektowny dodatek do manicuru. Można nałożyć go na całą płytkę lub tworzyć nieskończoną ilość wzorów. Jest to jednak ozdoba dość nietrwała i niestety po jej aplikacji szybko odpada. Jeśli więc masz na pazurkach kawior, nie polecam np wieszania prania (zostało to sprawdzone empirycznie), ani życia w ogóle... Można oddychać, o ile nie używasz przy tym rąk :P Sam produkt jednak bardzo polecam :)


Zdobienie w czerwieni, w ramach Tęczowego Wyzwania wyszło mi całkiem czerwone :3 Jestem z siebie dumna.

8 komentarzy:

  1. lubię używać kawioru do zdobienia paznokci, daje fajny efekt:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zgadzam się, choć używam go niezwykle rzadko :/

      Usuń
  2. Kawior dodaje uroku :)

    wmymswieciewitam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo nie jestem uzdolniona w tym kierunku, a twoje wykonanie jest tak estetycne, ze aż mnie patrzenie boli z zazdrosci :) Naprawde ładne paznokcie i efekt kawioru, wcale nie wyglada zle, choc zawsze wydawal mi sie tandetny :(
    dodaje do obs!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie to wyglada, tylko czy dlugo sie utrzymuje?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie, ale odkryłam, że jeśli odczepi się wszystkie samemu, to efekt też jest ciekawy :P

      Usuń
  5. Mam kawior ale już nie używam bo bardzo mnie denerwowała szybkość w jakim odpada z paznokci :/ Chociaż później zostaję fajne kolorowe dołki :P :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3