niedziela, 19 lipca 2015

tłoczony asfalt


naklejki 3d nr 14, Born Pretty Store, cena 3,26 $

ocena:
No niestety, Pani Sari Hunsen okazała się nie stanowić żadnej konkurencji dla, chyba nieco bardziej znanej, Sally Hansen. Czemu? Całość prezentowała się na zdjęciach bardzo ładnie, a tłoczenie, z którym jeszcze się nie spotkałam, od razu zwróciło moją uwagę. Naklejki dość dobrze trzymają się płytki, jednocześnie nie robiąc jej dużo krzywdy podczas zdejmowania.

Ale cóż z tego?! Zapytam. Z wykrzyknikiem nawet zapytam, bo niestety produkt okazał się być ogromnym rozczarowaniem.

Zacznę może od kształtu: po pierwsze naklejki wycięte są w kwadrat, co sprawia, że nijak nie można ich dopasować do zaokrąglonej przecież podstawy paznokcia. Jest to wyjątkowo uciążliwe w przypadku trzech większych naklejek. Po drugie są one dość wąskie i nie pokrywają całej płytki. W moim mani jest to praktycznie niewidoczne z dwóch powodów: naklejka przeznaczona była na środkowy (czytaj: nieco szerszy) paznokieć; brak zbliżeń, na których przerwa byłaby widoczna.

Dodatkowo, wzory na niektórych naklejkach wyglądają, jakby były niedokładnie, zlane ze sobą, czego nie widać na zamieszczonych na stronie zdjęciach. Jeśli dodamy do tego fakt, że całość prezentuje się jakoś tandetnie, to pole do popisu nieznośnie maleje, a szczęśliwa posiadaczka tego cuda, pragnie umieścić je już tylko w jednym miejscu - gdzie? To już zagadka dla co bardziej domyślnych :3

----- UWAGA-----
zbliżenie 'cuda'


----- KONIEC UWAGI-----

PS Tydzień drugi Tęczowego Wyzwania to kolor żółty - ja sprowadzam tę żółć aż do beżu i uzupełniam złotym dżetem oraz naklejką 3d:


Podczas zakupów w BPS pamiętajcie o kodzie promocyjnym:

15 komentarzy:

  1. Rzeczywiście z bliska wygląda średnio :) Może się nie przyglądaj i udawaj, że jest okej :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się ta stylizacja :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale podoba mi się ten efekt tłoczonego asfaltu. pozdrawiam i zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o koku samuraja.

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne paznokcie, bardzo mi się podobają :) Ja sama nie wymyślam takich rzeczy na paznokciach, bo na drugi dzień od wymalowania mam już ogromne odpryski :/ Nic mi nie pomaga, sama nie wiem o co chodzi.. nawet paznokci nie opłaca się malować, a co dopiero wymyślać takie fantazje :D
    Obserwuję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam ten sam problem i maluję paznokcie praktycznie na jeden dzień, ale ponieważ paznokcie musza pasować do stroju, to nawet lepiej :P

      Usuń
  6. ale jaki efekt... ! super. Tyle że nie przepadam za firmamy które plagiatują nazwy... bo można samemu wypromować, z własna nazwę, nie tak na skróty, bo od razu mi się to kojarzy , że klienta za głupka mają, że się pomyli, nie dojrzy innej nazwy...

    OdpowiedzUsuń
  7. naklejki 3d są świetne - muszę takie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O matko, wyglądają tak ślicznie! Ale skoro mówisz, że są słabe....
    No masakra, taki świetny pomysł zepsuć, teraz będę to przeżywać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. hej, czekam na nowy post u ciebie. Zapraszam do mnie na www.lap-stajla.blogspot.com, u mnie post o idelanej sylwetce na lato.

    OdpowiedzUsuń
  10. zupełnie nie dla mnie zabawa z naklejkami, cierpliwości do tego nie mam :))
    ale jak u kogoś zobaczę to bardzo mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3