środa, 19 sierpnia 2015

rubinowe piórko




ocena:
Płytka L018 to prostokątna płytka o wymiarach 6 cm x 12 cm. Płytka umieszczona jest na białej podkładce o wymiarach 7 cm x 13 cm, a całość chroni kolorowa, tekturowa kieszonka. Na płytce znajduje się 14 wzorów przeznaczonych na cały paznokieć, każdy o wymiarach 18,5 mm na 14 mm. Dodatkowo, na dole płytki śmieją się matrioszki, z których najwyższa ma 12 mm, a najniższa 7 mm. Słodki zameczek, piórko i indyjski słoń pochodzą chyba z zupełnie innej bajki, ale za to są urocze :)

To moja pierwsza duża płytka. Długo ją wybierałam i pewnie na długo pozostanie moją ulubioną. Wszystko tu jest urocze, nawet ten, niepasujący do skandynawskich i rosyjskich motywów, indyjski słoń. Nie za bardzo rozumiem natomiast instytucji białej, podklejonej pod płytkę, podkładki. Jest to element zupełnie zbędny, który ja oczywiście od razu upaprałam lakierem :P Same wzory odbijają się całkiem ładnie, ale należy uważać na detale - niektóre z nich są zbyt drobne, przez co nie udaje się pobrać ich na stempel.


Jeśli podobają się Wam produkty Born Pretty Store, to pamiętajcie o poniższym kodzie, uprawniającym do 10 % zniżki na nieprzecenione produkty:


4 komentarze:

  1. Bardzo mi sie podoba :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałem już taka paletke na jednym blogu, ale ciekawiła mnie ile to kosztuje. Będe musiała sb to kupić, bardzo ąldne z tego wychodzą wzory!

    NOWY POST!  ZAPRASZAM!
    Komentarze mile widziane!
    MÓJ BLOG-KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja dorwalam podrobke tej płytki i tez mnie slonik zaskoczyl. Piękny ten lakier Claires

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3