czwartek, 10 grudnia 2015

kafelek

28 listopada, w warszawskim Muzeum Azji i Pacyfiku, odbyły się warsztaty "Orientalny ogród: Warsztaty malowania kafli". Ponieważ nie mam już nawet czasu spać, postanowiłam radośnie dołożyć sobie kolejną pierdółkę do mojego pękającego w szwach grafiku. Warsztaty okazały się zadziwiająco przyjemne, o dziwo nic (nawet komunikacja miejska) nie wyprowadziło mnie z równowagi, a samo malowanie było jednocześnie odprężające i wymagające cierpliwości... do tej pory nie wiem jak udało się to połączyć.


ETAP 1
Najtrudniejszy! Z dostępnych wzorów trzeba było wybrać TEN JEDYNY...


ETAP 2
Wybrany wzór trzeba było przymocować i obrysować dokładnie, kalkując na kafelek.


ETAP 3
To wybór farb i wypełnienie wzoru. Zgadnijcie jakie wybrałam kolory :3


ETAP 4
To wypał i odbiór gotowego kafla...

5 komentarzy:

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3