poniedziałek, 7 grudnia 2015

podejrzane wypukłości

Jak widzicie moje paznokcie ponownie zderzyły się z życiem i niestety walkę przegrały. Jeśli czasem tu zaglądacie, to zapewne już wiecie, że krótkie pazurki wcale mnie nie zniechęcają. Przeciwnie! Maluję je na czarno i jestem z siebie bardzo dumna :P



aplikacje akrylowe, czarne, 100 sztuk, Born Pretty Store, cena $ 1.08

Do zdobienia użyłam czarnych pierdółeczek, które dostępne są w kilku rozmiarach. Ja wybrałam te o średnicy 1,5 mm. Pierdółeczki całkiem dobrze trzymają się paznokcia i, jak w przypadku wszystkich tego typu aplikacji, dają wiele możliwości zdobienia. Ponieważ nie są malowane, ale od razu wykonane z czarnego tworzywa, nie odbarwiają się przy zmywaniu manicuru i mogą być użyte kilkakrotnie. Ja lubię :3


9 komentarzy:

  1. Ja w krótkich paznokciach nie jestem w stanie funkcjonować :)
    Bardzo fajnie się prezentują te kuleczki ;)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No ja bardzo chciałabym, żeby utrzymywały się choć trochę dłuższe, ale niestety wciąż się łamią, więc działam na tym, co mam :P

      Usuń
  2. Bardzo ladne to wypukle zdobienie. Moje paznokcie tez ostatnio strasznie krotkie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ladne, oryginalne :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3