czwartek, 7 stycznia 2016

biało na niebieskim



ocena:
BP 17 to standardowa płytka o średnicy 55 mm. Podzielone na ćwiartki kółeczko wypełniają kwiatowe wzory. Trzy z nich to wzory przeznaczone na cały paznokieć; jest tu wzór typowo "kanapowy", taki, przypominający ludowe hafty oraz geometryczny.

Jest też część z pojedynczym wzorem kwiatków i otaczających je zawijasów-gałązek.

Przyznam, że ta płytka była dla mnie zaskoczeniem - zupełnie nie pamiętam momentu, w którym się na nią decydowałam, szczególnie, że kwiatki to nie moja bajka. Ale stemplowanie okazało się być bardzo przyjemne. Wzory doskonale się odbijają i są po prostu efektowne. Ta płytka zapewne jest już własnością niejednej miłośniczki stemplowania - tym wciąż niezdecydowanym podpowiadam: WARTO!


12 komentarzy:

  1. Raczej biało na szarym :) tak czy siak, bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie on jest taki szaro niebieski? Złamany niebieski? Jeśli chodzi o kolory, to jestem jak facet - są dwa: ładny i brzydki :P

      Usuń
  2. piękne! super kolorki, rewelacja. Zapraszam również do siebie, na blogu dopiero pierwszy post

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow, nie słyszałam nigdy o czymś takim! Czas odwiedzić Born pretty store i zamówić własny :) mega efekt!

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się napatrzeć! Piękności ♥

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne pazurki ;)
    Kolorki bardzo fajnie się ze sobą komponują ;)

    Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam podróbkę tej płytki i odbija równie dobrze jak oryginał ;) wzorki na niej mnie osobiście się podobają ;)

    OdpowiedzUsuń

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3