wtorek, 19 stycznia 2016

karnawałowe ptaszyska




ocena:
W oczekiwaniu na kilka pazurkowych nowości, wyciągam z mojego magicznego pudełeczka kolejne magiczności, których jeszcze nie miałam okazji użyć. Tym razem padło na płytkę BP 58, która nieco mnie rozczarowała. Standardowa okrągła płytka, o średnicy 55 mm, poświęcona jest ptasiej tematyce i wygląda na prawdę pięknie. Pojedyncze piórka, które próbnie odbijałam, z pewnością jeszcze wykorzystam. Gorzej ze wzorami całopaznokciowymi. Wiem! Wiem! Powiecie, że przecież tyle ładnych mani, z tymi ptaszołkami na przewodach... No niestety, ja zadowolona nie jestem: wzór jest mało rozpoznawalny, na moich krótkich paznokietkach mieści się tak w sumie nijak, te ptaszki jakby za duże i jakby za daleko od siebie...

Nie mówię, że zrobiłam wszystko poprawnie - lubię BP 58 i dlatego będę jeszcze próbować, ale czarno to wszystko widzę O.o

7 komentarzy:

lubię, jak zostawiacie mi komentarze :3